Takk for besøket!

Torsdag 8. februar var det åpen skole for 10. klassinger med foresatte. Det var fint å se så mange innom og få snakke med så mange kommende elever på videregående skole. Vi håper dere tar kontakt hvis det er noe mer dere lurer på.

Presentasjon av utdanningstilbudet

Målet med kvelden var å informere om skolens ulike utdanningsprogram og vårt pedagogiske tilbud. Mange unge skal nå velge utdanningsløp og søke skoleplass. Vi håper mange fikk svar på sine spørsmål. Ta kontakt med oss hvis du lurer på noe mer.

Her finner du vår digitale brosjyre om skolen og utdanningstilbudet vårt.

Utdanningsprogrammene

På Bjertnes videregående skole har vi disse utdanningsprogrammene:

Takk for en hyggelig kveld

Skolen var åpen fra klokka 17.00 til 20.00. Det var jevn trafikk hele tida og stands og klasserom var godt besøkt.

Nittedal Ung, rådgivere, ledelse og miljøarbeider var til stede for å svare på spørsmål. Lærere og elever presenterte yrkesfagene våre på stands i aulaen i 3. etasje og fagene på studiespesialisering i glasshallen i 2. etasje.  Det var også guidet tur til ulike avdelinger og klasserom med nærmere presentasjon av fagene.

Kafé Espresso Impresso var åpen. Elever fra salg, service og reiseliv solgte kaffe og sveler og musikkelevene sørget for god stemning.

Bilder fra åpen kveld